Статья 'Исследование эффективности различных сочетаний технических и нетехнических средств обучения изучающему чтению на английском языке' - журнал 'Психология и Психотехника' - NotaBene.ru
по
Journal Menu
> Issues > Rubrics > About journal > Authors > About the Journal > Requirements for publication > Editorial board > Peer-review process > Policy of publication. Aims & Scope. > Article retraction > Ethics > Online First Pre-Publication > Copyright & Licensing Policy > Digital archiving policy > Open Access Policy > Article Processing Charge > Article Identification Policy > Plagiarism check policy > Editorial collegium
Journals in science databases
About the Journal

MAIN PAGE > Back to contents
Psychology and Psychotechnics
Reference:

Исследование эффективности различных сочетаний технических и нетехнических средств обучения изучающему чтению на английском языке

Dauenova Lyudmila Aleksandrovna



liudmstu@gmail.com

DOI:

10.7256/2454-0722.2011.1.4924

Received:

18-12-2010


Published:

1-1-2011


References
1. Bovtenko M. A. Komp'yuternaya lingvodidaktika: uchebnoe posobie. – M.: Flinta: Nauka, 2005. – 215 s.

2. Dauenova L. A. Issledovanie effektivnosti razlichnyh sochetaniy tehnicheskih i netehnicheskih sredstv obucheniya prosmotrovomu i poiskovomu chteniyu na angliyskom yazyke // Psihologiya i psihotehnika. 2010. № 8. S. 96 – 104

3. Dauenova L. A. K voprosu o tipologii tekstov. // Materialy II Mezhdunarodnoy nauchno-prakticheskoy konferencii «Informacionnye tehnologii v gumanitarnom obrazovanii».– Pyatigorsk: PGLU, 2009, 364 s., S. 167 – 173


Link to this article

You can simply select and copy link from below text field.


Other our sites:
Official Website of NOTA BENE / Aurora Group s.r.o.